آموزش گام به گام برداشتن و اصلاح ابرو پرپشت


چگونه ابرو پرپشت و پر مو را پیرایش و کنترل کنیم؟

راه های مختلفی برای ترمیم ، کنترل، برداشتن و اصلاح ابرو ابرو پرپشت وجود دارد که اکثر آن ها را می توانید در خانه هایتان انجا دهید. قبل از هر مراجعه ای برای اپیلاسون یا برداشت آنها در خارج از منزل، اول روش های زیر را امتحان کنید:

بخش اول: تصمیم بگیرید که مدل ابروهایتان چگونه باشد؟

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:02

۱-چه مدلی؟

مشخص کنید که چه مدل ابرو پرپشت بیشتر با حالت صورتتان سازگاری دارد. بررسی کنید که در حال حاضر خودتان چه مدل را دوست دارید. از خودتان عکس بگیرید، جلوی آینه بایستید و خودتان را برانداز کنید و حالت فعلی آنها را با مدل مورد علاقه تان مقایسه کنید.

  • افراد دارای صورت های چهار گوش:

باید ابروهایشان را به صورت قوسی(کمانی) و ضخیم بردارند. (شکل آنها باید ضخیم و کمانی باشد). این حالت برای صورت های چهارگوش باعث می شود که افراد کمت نیاز به برداشتن ابرو هایشان داشته باشند.

  • افرادی که دارای صورت گرد:

باید ابرو هایشان رو کمانی شکل بردارند. این کار باعث می شود صورتشان زیباتر جلوه کند.

  • به صورت های کشیده:

ابرو های صاف و غیر کمانی بیشتر می آید. این مدل ابرو باعث می شود صورت های کشیده، دراز تر دیده نشود بلکه زیباتر جلوه کنند.

  • صورت قلبی شکل:

باید ابروهایشان را به صورت گرد(دایره وار) بر دارند.

  • صورت بیضی :

بسته به علاقه می توانند تمام مدل های بالا را انتخاب کنند.

پرپشت شدن ابرو

پرپشت شدن ابرو

۲-کجا مرتب می کنید؟

مشخص کنید که برای آرایش و ترمیم ابرو پرپشت می خواهید به سالن های زیبایی مراجعه کنید یا خودتان در منزل به آن ها رسیدگی نمایید. اگرچه هر دوی این موارد دارای نکات مثبتی است ولی شما باید تجربه قبلی، زمان و هزینه مالی را نیز در نظر بگیرید. اگر یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد دهد که ابروهایتان را پیرایش کند، شما باید به تجربه دوستتان در این زمینه و این که چقدر به او اعتماد دارید توجه کنید.

  • فرم دادن اولیه:

برای فرم دادن به آن برای اولین بار باید به یک آرایشگر مجرب مراجعه کنید. اگرچه این روش ممکن است هزینه بر باشد ولی شما باید به تجربه آن ها اطمینان کنید چرا که دفعه اول شما است، می توانید در مورد روش های نگهداری از ابرو هایتان از آن آرایشگر مجرب کمک بخواهید تا نگهداری از آن را در خانه تان انجام دهید.

آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران

آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران

۳-شکل پیرایش:

تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید ابرو پرپشت را ترمیم و پیرایش کنید. برای این کار آیا می خواهید آنها را بردارید؟ از موم استفاده کنید یا بند بیندازید؟ اگر برای آرایش به یک سالن زیبایی مراجعه کردید باید بدانید که می خواهید از کدام روش استفاده کنید و چقدر برای شما هزینه دارد و همچنین نظر آرایشگرتان را نیز در این زمینه جویا شوید.

  • البته فراموش نکنید که آرایش و ترمیم ابروها در منزل نیز هزینه هایی دارد.شما برای این کار باید برس ابرو، موم و وسایل همراه یا موچین خریداری کنید. پس قبل از انجام این کار باید از این موارد نیز آگاهی داشته باشید.
  • موم کردن موهای ریز و موهای بالای ابرو ها می تواند روشی خوب برای شروع کنترل و ترمیم ابرو های پرپشت باشد. بعد از موم کردن، شما می توانید آنها را به شکل مطلوب بردارید.

بخش دوم: موم کردن ابروها...

برای مشاهده ادامه آموزش برداشتن و اصلاح ابرو پرپشت اینجا کلیک کنید

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-گام-برداشتن-اصلاح-ابرو-پرپشت/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: